Thursday, June 4, 2009

Pindah lagi.. ;P

Dah lama tak update blog. Orang lain ada blog, saya pun teringin jugak..tapi tak selalu update. Bukannya apa..lately..memang sibuk. Pindah rumah. Dulu tinggal di selayang, sekarang ke Batu Kawan, Penang.

Eemm..sejak kawin..rasanya dah banyak kali pindah rumah. Okeh..mulanya di Penang ke Penang jugak, pastu ke gurun kedah, pastu ke penang lagi, pastu ke alor setar, pastu ke Jeddah, Saudi, lepas tu balik ke alor setar, pastu ke selayang, pastu ke shah alam, pastu ke selayang balik, dan sekarang di batu kawan. Harap-harap boleh le duduk lama skit kat sini..

Sekarang ni harap2 boleh tumpukan semua projek2 terbengkalai dulu...dan kerja2 yang dah tersusun dalam kepala ni..

2 comments:

DiahRothman said...

Salam As,
Lama tak de berita. Apa projek terkini....

Asmaliza said...

tak de yang menariklah kak diah.. Baru lepas buat saperah dan buat beg untuk mak dan mil. Maklum la..nak ramadhan dah ni. Nak letak gambar dalam blog pun tak sempat. Sekarang ni sambung buat baju melayu untuk asben pulak..